Marketing Management е бакалавърска програма във VIA University College, предоставяща на студентите знания и практически умения в сферата на маркетинга, продажбите и бизнес комуникациите. Програмата подготвя специалисти, които могат да работят ефективно в бизнес среда и да създават ефективни стратегии за развитие на марки и продукти.
Студентите в програмата изучават дисциплини като Основи на маркетинга, Международен бизнес, Потребителско поведение, Бранд мениджмънт, Дигитален маркетинг, Продажби и Стратегическо управление. Обучението развива аналитично мислене, креативност и умения за работа в мултикултурна среда.
Местоположение: Хорсенс, Дания
Продължителност: 2 години (AP Degree) + възможност за продължаване в Top-up програма за бакалавърска диплома (общо 3,5 години)
Стаж: Задължителни практически обучения и стажове в компании в сферата на маркетинга, продажбите и консултантските услуги
Възможни кариери: Завършилите програмата могат да се реализират като маркетинг специалисти, бранд мениджъри, акаунт мениджъри, бизнес консултанти, специалисти по продажби или предприемачи.
Тази програма предоставя стабилна основа за успешна кариера в сферата на маркетинга и международния бизнес.