Schiller International University, Madrid
Свържи се с насКраен срок за кандидатстване: Rolling Admission
Обучението е фокусирано върху най-новите дигитални тенденции и ти дава знанията и уменията да се ориентираш в глобалния пазар. Ще изучаваш маркетинг, базиран на данни, и как да използваш аналитика за вземане на информирани решения и изпреварване на конкурентите. От идеята до пазарния старт – програмата ще те научи на всичко: създаване на продукт, развитие и управление на електронна търговия в ерата на дигиталната трансформация. Продължителността на програмата е 4 години.
В Schiller подготвят студентите да станат бъдещи лидери в маркетинга. С програмата по Международен маркетинг ще се научиш да изграждаш силни бранд идентичности и да разработваш комуникационни стратегии, които се отличават в конкурентната среда.
Глобална перспектива
Schiller предлага уникална възможност за международен опит в мултикултурна среда. С над 130 националности и мрежа от 20 000 възпитаници, ще придобиеш богата глобална гледна точка.
Учебен план с поглед към бъдещето
Международният маркетинг е една от най-бързо развиващите се сфери. Програмата ще те подготви да се позиционираш като лидер в бизнес анализа и да имаш висока конкурентоспособност на пазара на труда.
Практическо обучение
Обучение чрез практика. Ще работиш по реални проекти с международни стартъпи, за да развиеш ключови умения и практически опит.
Глобална кариерна пътека
Още от първия ден получаваш достъп до международни професионалисти и водещи компании, които ще ти помогнат да изграждаш контакти и да развиваш своята кариера.
Програмата по Международен маркетинг предлага внимателно изграден учебен план, който комбинира общообразователни дисциплини, специализирани курсове по маркетинг и технически умения, приложими в индустрията.
Програмата за бакалаври предлага интензивен график: два учебни дни седмично с по шест часа занятия на ден. Това ти осигурява три свободни дни, в които можеш да учиш самостоятелно, да работиш или да се включиш в студентския живот.
Към програмата са включени и дейности за повишаване на професионалните умения: кариерни уъркшопи, индустриални сертификати, езикови клубове и мрежови събития с лидери от индустрията, сред които LOEWE, Toyota, SAS и други.