International Business

Schiller International University, Madrid

Свържи се с нас

Краен срок за кандидатстване: Rolling Admission

Бакалавър по Международен бизнес (Bachelor of Science in International Business)

Програмата Bachelor of Science in International Business в Schiller се предлага в изключително международна среда – с повече от 130 националности сред студентите и мрежа от над 20 000 възпитаници по целия свят. Това ти дава уникалната възможност да разбереш различни гледни точки и да изградиш глобална мрежа от контакти, която ще ти бъде ценна за бъдещата ти кариера.

Най-добрият начин да учиш е чрез практика. Затова, ако избереш да се запишеш в програмата по Международен бизнес, ще имаш възможност да си сътрудничиш с водещи международни компании от цял свят. Бакалавърската програма по международен бизнес ще ти помогне да развиеш ключовите „меки умения“, нужни за работа в различни индустрии, както и да придобиеш ценни знания за това как функционират бизнесите на глобално ниво.

Schiller International University предлага внимателно разработена учебна програма, която подготвя студентите да се справят с предизвикателствата на международния бизнес. В рамките на бакалавърската степен ще изучаваш общообразователни дисциплини, специализирани знания в областта на международния бизнес и технически курсове, приложими към индустрията. Продължителността на програмата е 4 години.

Основни акценти в програмата

  • Критичен анализ и прилагане на фундаментални принципи и теории за международния бизнес.

  • Решаване на реални бизнес проблеми, с интегриране на разнообразие, мултикултурни перспективи и етични подходи.

  • Изследване на актуални глобални предизвикателства – политическа нестабилност, търговски политики, климатични промени, човешки права и др.

  • Развитие на културна интелигентност чрез екипна работа, междукултурна комуникация, публично говорене и езикови умения.

  • Усвояване на добри бизнес практики, свързани с етика, корпоративна социална отговорност, устойчиво развитие и fair-trade принципи.

  • Придобиване на умения за работа с най-новите технологични инструменти и платформи, нужни за конкурентност в глобалния пазар.

  • Изграждане на глобална перспектива – разбиране на бизнес средата и въздействието на бизнес операциите в международен мащаб.

Logo